E-ITSPEA 5: Netikett

Internetis kõige olulisem reegel on austus ja lojaalsus teiste inimeste vastu. See on mu arvamus.


Minu jaoks on kõige toredam hea käitumise näide sotsiaalvõrgustikes asuvate kunstnike kogukond. Nagu keegi, kes seda teemat huvitab, istun VK-s sageli erinevate kunstnike avalikel lehtedel. Hinge soojendab see, kuidas mõned kunstnikud käituvad teiste suhtes. Mulle meeldib, kui inimesed ei vannu teisi mõne teabe vigade või teadmatuse pärast, vaid aitavad üksteist ning jagavad teadmisi ja oskusi. Paar kuud tagasi tahtsin väga pääseda kunstnike poole pürgivate gruppi, kus saaksin võtta väljamõeldud universumi tegelase rolli ja vastata selle tegelase nimel küsimustele. See nõuab pidevat harjutamist ja täiendamist ning ma ei pea ennast professionaaliks. Esitasin palju rumalaid küsimusi, sest tol ajal ei saanud ma päris täpselt aru, kuidas sellised rühmad toimivad, mul oli piinlik teistele artistidele kirjutada, et saaksime teha mingisugust ühist illustratsiooni, sest see on ka tohutu kogemus. See võimaldab mul ka lähemalt uurida teisi maalimisstiile ja leida midagi, mida saan oma stiilis üle võtta ja kasutada.


Minu üllatuseks olid kõik väga sõbralikud. Ma pole kunagi näinud kommentaare nagu "Mis rumal küsimus, kas pole ilmne?" Mul aitasid hea meelega kõiki rühma kuuluvaid inimesi tundma õppida.kui ma mitu päeva ühendust ei võta, siis keegi kindlasti kirjutab mulle ja küsib, kas kõik on korras.


Ma võin pikka aega rääkida sellest, kui väga mulle meeldib suhelda teiste pürgivate kunstnikega. Kindlasti ütlen, et inimestega suhtlemine hirmutab mind ehk kardan tunduda rumal või pealetükkiv. Niisiis sain teada, et kõik, kes sellistes gruppides on, peavad end samaks, see on väga naljakas ja samal ajal isegi armas. Internetis on tore suhelda inimestega, kes austavad minu arvamust ja ei vannu, kui ma midagi ei tea, mõnikord reaalses suhtluses tunnen sellest puudust.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

E-ITSPEA 12: Kasutatavus

E-ITSPEA 13: Sip-and-puff

E-ITSPEA 9: IT-juhtide tüübid